TUOTTEIDEN TILAAMINEN


YKSITYINEN:

(Yritys, katso yrityksen tilausohjeet jäljempänä)

Pyrimme lähettämään paketit siten, että sisältö olisi jäässä kotipakkaseesi asti. Mikäli vain mahdollista, niin suosimme suoria bussireittejä tai pakastekuljetuksia. Nykyisellään myös OnniBus kuljettaa pikapaketteja!

Kuljetukselle annetaan kohtuullinen pakkaslupaus (mikäli kyseessä on Matkahuollon pikarahti eikä kunnon pakastekuljetus), jos tuotteille on jo ennen lähetystä tiedossa mahdollisimman lyhyt toimitusreitti, ja asiakas käy noutamassa pakasteet mainittuna saapumisaikana Matkahuollosta. Täyttä pakkastalupausta ei myönnetä tiedetysti yli 12h toimitusajalle (Matkahuolto antaa toimitusaika-arvion), mutta parhaaseen pyritään. Pakkaslupaus raukeaa, mikäli paketti saapuu Matkahuoltoon ennalta sovittuna ja arvioituna aikana, mutta asiakas ei nouda pakettia 2h mennessä ilmoitetusta ajasta, ellei muuta ole ennakkoon sovittu.
Varsinaisia pakastekuljetuksia on saatavilla myös muualle päin maata, kysy hinta! Mm. Mikkeliin, Joensuuhun ja pääkaupunkiseudulle on tarjolla myös edullinen pakastekuljetus ja lyhytaikainen säilytys pakastimessa määränpääterminaalissa. Yrityksille pakastekuljetuksen hintaan kuuluu myös jakelu perille asti.

Tilauksen tekeminen ja maksaminen

IceMicellä ei ole vielä tällä hetkellä verkkokauppaa, mutta verkossa tilaaminen tulee vuodenvaihteessa mahdolliseksi.
Mikäli haluat tehdä tilauksen tai sinulla on muuta kysyttävää, ota yhteyttä WhatsAppilla numeroon 044 523 6423 tai sähköpostitse icemicekuopio(a)gmail.com. Puheluita ei oteta vastaan.

Kerro viestissäsi:

  • haluamasi tuotteet sekä mahdolliset tarkemmat kokotoiveet (esim. "S-rotta, mielellään pienemmästä päästä")
  • tuotteiden määrä
  • yhteystietosi (ks. lisää jäljempänä)
  • haluttu toimitustapa (Matkahuolto tai DB Schenker)
  • haluttu maksuvaihtoehto (tilisiirto tai MobilePay)

  • Matkahuoltoa varten tarvitaan nimi, osoite ja puhelinnumero. DB Schenkerin terminaalista noutoa varten riittää vain nimi ja puhelinnumero. Lisätietoja henkilötietojen käsittelystä saat TÄÄLTÄ.

    Paketin toimittaminen

    Paketti lähtee matkaan, kun maksu näkyy tilillä (pl. laskulla maksu).
    Toimitusvaihtoehdot ovat:
    - Matkahuollon pikapaketti kaikkialle Suomeen noudettuna toimipisteestä tai lisämaksusta jakeluna
    - Varsinainen pakastekuljetus, hinta voi vaihdella määränpäästä riippuen

    Viimeistään lähtöpäivänä ilmoitetaan paketin tarkka saapumisaika ja seurantakoodi. Saat myös kuljetusliikkeeltä saapumisilmoituksen tekstiviestinä, kun paketti on noudettavissa.
    Sekä Matkahuollolla että DB Schenkerillä paketti käydään noutamassa saapumisviestissä ilmoitetusta osoitteesta (Matkahuolto) tai terminaalista (DB Schenker). Kysy tai ota selvää, mihin asti asuinpaikkasi ko. toimipisteet ovat avoinna. Määränpäästä riippuen Matkahuollon paketin voi noutaa myös suoraan linja-autosta, mikäli toimipiste on jo suljettu. Autosta noudosta on sovittava etukäteen jo ennen toimitusta.
    Matkahuollon toimipistehaku
    (Linkki avautuu uuteen välilehteen)

    Matkahuollon kautta tulleen paketin mukana saatat saada palautusohjeet ja -osoitetarran, jolla palautat tyhjän kuljetuslaatikon ja kylmäkallet veloituksetta lähimpään Matkahuollon pisteeseen. Varsinaiseen pakastekuljetukseen riittää pahvilaatikko, joten ota tarvittaessa noutoon mukaan oma kylmälaukku.

    Toimituksen hinta? Miksi kuljetus maksaa niin paljon?

    Toimitusten hinnat:
    - Matkahuollon pikapaketti toimipisteestä noudettuna 28€
    - Pakastekuljetus DB Schenkerillä Mikkeliin tai Joensuuhun 20€
    - Pakastekuljetus muualle maahan, hinta vaihtelee, kysy rohkeasti!
    Yksityisille yli 350€ (sis. alv) tilaukselle kuljetus veloituksetta.

    Panostamme erittäin huolelliseen pakkaamiseen, jotta saisit tuotteesi jäisenä perille.
    Myös pakkausmateriaalit maksavat.
    Matkahuollon pikapakettina styroxpakkauksissa lähetettävät paketit laskutetaan tilavuuspainon mukaan useammin kuin todellisen painon mukaan, koska styrox on kevyttä, joten lähettäminen on sitä myötä entistä hintavampi kuin aiemmin. Ainakaan voittoa kuljetuksen hinnalla ei siis tehdä missään muodossa.

    YRITYS:

    Toimitamme yrityksille tukkuhinnaston. Tukkuhinnasto päivittyy vuodenvaihteessa: hinnaston muutokset astuvat voimaan 1.1.2021.
    Laskutusta varten tarvitsemme yrityksen yhteystiedot, Y-tunnuksen ja laskutustiedot (esim. verkkolaskut).
    IceMicen laskunvälityksen, maksumuistutukset ja perinnän hoitaa Ropo Capital Oy.

    Yritykselle pakasteet toimitetaan ensisijaisesti pakastekuljetuksena, jolloin sen hintaan kuuluu myös jakelu perille asti.
    Minimitilaus- ja rahtivapausrajan sekä muut tilaus-, toimitus- ja laskutusehdot löydät voimassaolevasta tukkuhinnastosta.

    Vuodenvaihteessa sivustolle on tulossa oma tilausjärjestelmä. Mikäli tiedät jo nyt, että haluat tunnukset tilausjärjestelmään kunhan sen aika koittaa, niin ota yhteyttä icemicekuopio@gmail.com! (Vanhoihin asiakkaisiin otetaan joka tapauksessa yhteyttä sitten lähempänä.)

    Miksi styroxlaatikot ja kylmäkallet pyydetään palauttamaan?

    Styroxlaatikot ja kylmäkalletkin maksavat, eikä niistä veloiteta Sinulta mitään. Toisinaan saattaa tulla edullisemmaksi rahdittaa laatikot ja kylmäkallet takaisin, kuin hankkia aina uudet tilalle. Palauttamalla pakkaustuotteet autat vähentämään yleistä kulutusta ja säästämään luontoa.

    IceMice pystyy tällöin panostamaan huomattavasti parempaan pakkaamiseen, jotta Sinä saat tilauksesi jäisenä perille myös pidempien matkojen taakse!

    LINKKEJÄ

    Matkahuollon toimipistehaku
    Matkahuollon pakettihinnasto

    Linkit avautuvat uusiin välilehtiin.